reklama

ďakujem

Písmo: A- | A+

ďakujem – za slová „čierne mihalnice Ti pristanú“

namiesto (sklamaného) „ chýba tomu omietka“

a ja ráno usmiato zažmurkám do zrkadla v ruke zvierajúc maskaru

ďakujem – za radu, že jedlu chýba bazalka

namiesto (znechuteného) „to sa nedá jesť“

a ja si na ďalšej večeri dám záležať

ďakujem – za hodnotenie výletu v kopcoch „dobre si ťapala“

namiesto (pohŕdavého) „si taká pomalá“

a ja aj o týždeň siahnem na dno svojich síl

ďakujem – za usmiate „môžeme byť spolu dve

hodiny dlhšie“pri zmeškaní autobusu

namiesto (hlasného) „to kvôli tebe“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a ja nabudúce vyrazím o päť minút skôr

ďakujem – že privoniaš k mojim „vláskam s kučierkami anjela“

napriek svojmu obdivu k brunetám

a ja nebežím do obchodu kupovať čokoládovú hnedú

ďakujem – za pochvalu mojich oblých bokov

namiesto (mrzutých) rečí o kilách navyše

a ja nerátam kalórie ale idem si ráno zabehať

ďakujem – za kompliment „elegantne oblečená vyzeráš úžasne“

namiesto (pravdivého) „tie tepláky sú otrasné“

a ja si kúpim novú blúzku

ďakujem – za vďaku pri zaplnení e-mailovej schránky

namiesto (zničujúceho) „kto to má čítať“

a ja si počkám na odpoveď

ďakujem – za používanie slov, ktoré motivujú

namiesto slov, ktoré kritizujú

SkryťVypnúť reklamu
reklama

stačí tak málo... a znamená to tak veľa...

monika lackova

monika lackova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

disponujem dvadsiatimi štyrmi hodinami denne.. je to rovnaký počet ako mali michelangelo, či pasteur.. Zoznam autorových rubrík:  láskapíše životvzťahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu